onsdag 13 april 2011

Hur fåfäng kan man bli på en skala?


Inför regiondagen i går var jag ju naturligtvis tvungen att piffa till mig lite extra...ni vet hur det är! Det går ju inte att springa runt bland alla posha läkare och sköterskor i  vanliga sunkiga Converse tänkte jag och tvingade ner mina stackars fötter i mina älsklingsstövlar. Nu är de inte mina älsklingsstövlar för att de är så sköna att ha på, nej nej, det är ju förstås för att de är så snygga!

Redan innan jag åkt hemifrån kände jag att det skulle sluta illa och under hela konferensen var mina ömma fötter det enda jag tänkte på. Förutom att jag får ont i fötterna av stövlarna är de dessutom OMÖJLIGA att få av själv så när jag kom hem fick N snällt släppa allt han hade för händer och hjälpa sin stackars fru av med stövlarna. Jag tackar Gudarna för att ingen kom in genom dörren just då - jag låg raklång på köksgolvet medan N tog i för kung och fosterland för att dra av stövlarna! Oj oj, vilken syn...hihi! =0)

Funderar starkt på att investera i ett par nya stövlar...

I dag springer jag runt i mina sunkiga Converse igen och viftar med tårna! Ha en bra dag.

post signature

9 kommentarer:

  1. Gomorron!Vilket härligt inlägg.Ja får man vara fin får man lida pin låter det som.Finna inget jobbigare än skor som gör att man får ont av.Ja man vantrivs helt klart.Nej då är det som du säjer bättre med sunkiga converse.Kan tänka mej hur det såg ut när du låg där på golvet och mannen drog för kung och fosterland*fniss*Ha en härlig dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag kan tänka mig hur det såg ut. Men vad gör amn inte för att vara snygg!!!
    Lite får man ju lida;)
    På en skala 1-10 får det bli en tio om det är ett viktigt tillfälle och skon är snyyyggg;)
    Hoppas dina fötter mår bättre i dag.
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  3. Hihi jo nog kan det vara så ibland.. "Vill man vara fin så får man lida pin "...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Godmorgon gumman JAG ÄLSKAR CONVERS :) Det bästa =) Hoppas att du får en underbar dag min sköna Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Hihi, härligt! Vad gör man inte för att vara snygg? Riktigt snygga stövlar!

    SvaraRadera
  6. Hihi.. känner igen det där!
    Oj haha måste varit en kul syn! =)

    Ha en fin dag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. Ha ha! trots att jag inte vet hur du ser ut kan jag se de framför mig....

    Ha en goé dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  8. "Vill man vara fin får man lida pin" eller hur är det man säger?;)
    Jättesnygga stövlar i alla fall!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Hahaha...känner igen mig sååå....Fotade förra veckan och ville se lite fräsch ut med tanke på den supersnygga modellen...blev högklackat och vårjacka....visade sig att vi skulle fota ute....klafsade runt i skogen och frööööös!!
    Tacka vet jag Converse!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...