onsdag 27 april 2011

Telepati?




Mina älskade döttrar vet vad lilla mamsen tycker om! I födelsedagspresent av mina små älsklingar fick jag en jättesöt rosa godisskål. Har själv gått och sneglat på den här skålen vid flera tillfällen men när jag väl bestämt mig för att köpa den var den slut så det var extra roligt att jag fick den i present. Passar lika bra till godis som till småplock i badrummet. Tack älsklingar! =)
post signature
Pssst... Jag vill också passa på att be om ursäkt för att jag ljög i måndags... Detta är ANDRA inlägget i rad sedan i måndags där påskägg förekommer på bilderna...sorry!  ;)

11 kommentarer:

  1. Dina bilder är fina. Gör inet vad de innehåller. Jag tittar gärna på dem ;)
    Skålen är jättefin. Har sneglat på den jag också.
    Men inte köpt den och jag fyller i juni så jag får den nog inte i present;)hihi
    Önskar dig en skön dag<3
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt inlägg hos mig,och vad fina bilder du visar:)

    SvaraRadera
  3. Jättefin skål! Den skulle jag också kunna tänka mig hemma! Marthina

    SvaraRadera
  4. Det är ju kul när man bliver överraskad.....jättefin skål, den har jag också tittat på ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  5. Åh så fin, extra gulligt när du fått den av några så speciella personer!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  6. Så fint!
    Ha en bra dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Men så goa dom är dian tjejer. Jättefin skål och bilderna med förståss. Ha de så gott.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. GRATTIS i efterskott vännen. Underbar skål...I like :) Kramar Maria

    SvaraRadera
  9. Roligt med små presenter.. den är så söt skålen. må så gott ¤ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  10. Grattis får jag säga då! Vilken underbar skål!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Så söt skål. Vad gulligt av dina döttrar! Få se vad jag får av mina imorgon när jag fyller år. Spännande. Är det sveriges mest köpta bil som gömmer sig i skålen din tro?... mums!
    Kram Sonja.

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...