lördag 28 maj 2011

Marknadsdag


Har ni sett så bra sockerlådan med pellisarna passar på pallen?! Som gjorda för varandra!

Så fina att det nästan är synd att flytta ut dem... ;)

Härliga lördag! Morgonkaffe och lyxig frukost utan stress, livet är skönt! Hade sett fam emot att få sätta mig med kaffekoppen i uterummet men där är det bara 14 grader i dag - brrr! Vi har haft ett riktigt sk*tväder de senaste dagarna och mina pellisar får bo inomhus tills regnet försvinner.

I dag ska jag och W bege oss in till Lilla staden, det är marknad på gång. För W betyder marknad roliga ballonger och munkar (blä!) men för mig betyder marknad fina erbjudanden i butikerna! =) Kan stå ut med att trängas med kreti och pleti om jag gör ett fint fynd på köpet...fast det vet man ju förstås inte i förväg...

Jag ska försöka hinna med ett varv med målarpenseln på mitt nyinköpta soffbord också. Jag skyndar långsamt, som ni kanske har märkt?! ;) Vad har ni för planer i dag?

Ha en riktigt härlig lördag! Jag tycker att ni alla är värda att unna er lite lyx i dag. =)
Kram kram
post signature
Pssst...Ni har väl inte missat att jag finns på Facebook också? Skulle vara roligt att få se er där! =)

11 kommentarer:

  1. Oj vad jag missade tiden i morse, men jag var nästan uppe när tidningen kom. Så dar sex i morse klev jag upp. Alldeles själv och tyst och skönt...
    Jag älskar munkar , förresten :)
    Önskar dig en bra dag i staden:)
    Kramkram / Tantnettan

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar ngt sköj på marknaden att ta med dig hem,och dom där sockerlådorna är verkligen fina.Jag använder mitt som blombord ute på altanen.
    Njut av helgen...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Du kommer att få en härlig marknadsdag tror jag!! För mig är det nog mer en fixar-dag...göra "något" av det som jag inte hinner med annars...jag tycker att du får mycket gjort med penseln!!! Kramis Maria

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar dag!
    Det var ju synd att du inte heller visste vilken blomma det är, får väl fråga min mor kanske!

    Jag ska inte lata mig i helgen för jag har maaassor med saker som ska målas. Helgerna för mig betyder en massa målning för det är nästan enda tiden jag får på veckorna utan att barnen stör eftersom min man är hemma då!!

    Det var jätte fint ihop, pallen och sockerlådan! Synd att ta bort dem!

    Ha en jätte fin dag!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vad fint med pelargonerna;) Ställde nog ut ett par av mina för tidigt är jag rädd... Kul med marknad, oftast är det ju gott godis där iaf! Bra att du skyndar långsamt, då blir det bäst resultat.Annars får man göra om igen & igen, som jag...! Ha det gott! Kram fia

    SvaraRadera
  6. Hej Emma!!
    Sååå jättefint ;)) Jag och dottern har varit på storloppis...blev tyvärr snuvad på en stor fin margarinlåda...en annan tjej hann sätta händerna på den först ;(( men jag hittade lite annat fint!!
    Kram susanne

    SvaraRadera
  7. Men så jättefint det blev!!

    Lycka till med målningen av ditt soffbord :)

    Kramar/M

    SvaraRadera
  8. Hej , jag kikade in som hastigast medans jag lagar maten :)
    Hittade tant något fint på marknaden ;)?
    Jag kikar in och gör ett inlägg om min dag med baluppsättningar senare.

    Får nog smyga med mig datorn i sängen igen :)
    Kramkram / Tantnettan

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Åh va kul!! Jag är så nöjd med mitt träd!
    Här blev det ingen frukostro, har varit iväg på rally hela dagen!

    Munkar som är så gott! =)

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  10. Hoppas du hittade ngt fint på marknaden idag,som man kan få se här ngn dag!!
    Ja lugna dej med att ta ut pellisarna dom står fint där dom står nu!
    Kram
    Lotta...

    SvaraRadera
  11. Klart du ska ha morsdagpresent, tur att du hintade i tid, hoppas det blir nåt fint!

    kram Mia

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...