onsdag 18 juli 2012

Finfin inredning - special price just for you!

Unik vintagelampa

Hallå godingar!

Från och med idag och året ut får ni 5 % rabatt i nätbutiken Internetmöbler - inte illa, va?! Nätbutiken är fullproppad med möbler och inredning i både modern, klassisk och industriell stil, i inlägget ser ni några av mina favoriter.

För att erhålla rabatten använder ni er av rabattkoden EMMASVITADROMMAR



Lampa från Vandeheg

Kudde från Linum

Lisa Bengtssons charmiga taxar
Skynda dig nu att hitta dina favoriter! Klicka på loggan för att komma direkt till butiken.
Och du - glöm inte rabattkoden!  ;)


Ha en fin onsdag!
Kram kram
post signature
Pssssst... Samtliga foton är lånade från Internetmöbler.se!

5 kommentarer:

  1. Vilka fina go'saker!
    En fin lillördag önskar jag dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej själv goding;) fin fina saker, hoppas många handlar! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej Emma! Har inte varit inne hos dig (eller någon annan heller för den delen) på ett bra tag nu...det har varit så mycket här hemma att jag inte ens orkat spendera någon tid vid datorn alls. Men idag vaknade jag och kände att nu måste jag kika in hos fina Emma och se vad hon pysslar med, mycket fina möbler de fått in, första lampan gillar jag.Och vilken fin provdocka du fixat knapparna vid halsen satt ju kanon. Och så ser jag att jag missat en tävling hos dig..ja ja så går det när man tar "semester" från bloggvärlden;)Jag hoppas att jag snart är tillbaka lite oftare.
    Hoppas du har det riktigt bra!! Och så får vädret ta och skärpa till sig, vad är det här för sommar?? Här regnar hela tiden:(
    Kramar Emma

    SvaraRadera
  4. hejsan vännen! skulle bara kolla in och säga hej, hoppas du har det bra:))

    fina grejor och bra med lite rabatt sånt gillas*fniss
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  5. Om jag inte trodde på kärlek vid första ögonkastet innan, så gör jag det nu - vilka underbara taxar!

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...