lördag 1 februari 2014

Om att leva i en bubbla


Älskar inredningen från Tine K och Day Home med mörka detaljer mot ljus bas. Glaskupor på mörka fat med något enkelt, stilrent inuti som en strutsfjäder eller de ursnygga dekorationskloten med små, små snäckor på (älskar!). Tog saken i egna händer och lät min lilla uggla (kommer HÄRIFRÅN) få flytta in under en av mina glaskupor. I avsaknad av ursnyggt mörkt fat duger en gammal bok fint, snygg kontrast till det vita bordet.

Snacka om att leva i en bubbla! Tur att ugglan inte har så stora krav. Som tillgång till syre... ;)

   


Mina små trumslagarpojkar från Maileg kunde jag inte slita mig ifrån när julpryttlarna packades ner, de får hänga uppe året runt!

Kram
♥  

post signature

3 kommentarer:

  1. Lever i bubbla gör man ju själv ibland, skönt att skärma av sig från verkligheten ;) ha en lovely lördag! Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Hej Emma, så fint! Får jag visa/länka till bilden på facebook? Kram Marthina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Martina! Självklart får du länka, vad roligt. :-)
      Kram Emma

      Radera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...