fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13: e







Ja, ska det hända någon gång så är det väl på en dag som denna?! Det har tydligen varit strul med Blogger, inte bara i dag efter vad jag förstår. När jag kom hem från jobbet i dag för att se era härliga kommentarer och hälsningar på mina inlägg som jag la in i går så syntes inte inläggen i bloggen, det ena var sparat som utkast och det andra var helt borta! De kommentarer som kommit in på mitt orkidé-inlägg är också helt borta, finns inte ens kvar under fliken "kommentarer".  Arrrgh!!! =(

Nu har jag lagt in bilderna igen på mina fina vita orkidéer som jag köpte i går för 79 kr/styck - kanonpris!

I morgon får ni stå ut med att vara utan inlägg, yngsta dottern konfirmeras och jag har fullt sjå med att underhålla och serva våra gäster. Ett stort steg i både hennes och våra liv, ett kliv närmre vuxenlivet! =)  Nu får vi hoppas att vi har vädergudarna med oss, åtminstone att vi slipper ösregn och åska...

Jag passar på att önska er alla en härlig helg så hörs vi på söndag igen! Kram kram

Vår vackra konfirmand - självporträtt!
post signature

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Vist är det surt....sitter och väntar på att de ska komma tillbaka, gör de inte det tror du? ;((
    Härliga orkidéer! Oj konfirmation...så har du fullt upp förstår jag, hoppas verkligen att ni får fint väder ;)) Lycka till med allt imorgon och hälsa fina dottern =)
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Ja vi är nog lite beroende :)
    Hoppas ni får en underbar dag och du! glöm inte att njuta av din fina dotter...lycka till..

    Kramilikramen
    wivi

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...