torsdag 19 maj 2011

Ofrivillig bloggpaus



Ja, då har han varit i gång igen, Murphy - ni vet han  med Murphy's lag (lagen om alltings jävlighet)! Det började för någon månad sedan med att vår stationära dator la av. Nu har även vår bärbara dator gått till de sälla jaktmarkerna efter att N skulle formatera om den för att få den att bli lite snabbare...vilket inte riktigt lyckades kan man ju säga... Ingen dator - inget bloggande!!! =(

Nu gör jag ett snabbt inlägg från min bärbara jobbdator men jag vet inte hur ofta jag har möjlighet att blogga ett tag framöver. Förhoppningsvis ska jag försöka göra ett blogginlägg i veckan. *suck*  Jag hoppas att ni fortsätter att kika in här lite då och då för att se om det kanske har kommit in något litet inlägg - jag vill verkligen inte tappa kontakten med er, alla goa vänner! Era kommentarer gör mig varm i hjärtat och får de mörkaste regnmoln att försvinna.  <3

På återseende, så länge! Kram kram

post signature

13 kommentarer:

  1. Så tråkigt för er, med datorerna!

    Klart jag tittar in då och då, vill läsa dina inlägg och inspireras av dina bilder, Emma!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej va trist. Men det löser sig nog inom kort...får vi hoppas. Ha det så gott vännen. Trevlig helg på dig Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Usch o fy för datakrångel...!
    Klart jag tittar in o håller koll på dig! =)

    Ha det så fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Fy va jobbigt...
    Ja lovar att hålla utkik efter dej :)vi är kvar här ute vet du .
    Ha de så himlans bra iallafall
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Åh, vad tråkigt! Hoppas att vi ses snart igen.

    Kram/M

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att höra. Men hoppas det ordnar sig snart, det mesta brukar ordna sig i slutänden :) Jag fortsätter att kika in ibland, så klart!
    Mariette

    SvaraRadera
  7. Usch så trist att datorn krånglar..

    Men trevligt att du kunde göra ett snabbinlägg - det vore så synd om du "försvann". Så ingen fara, kära Emma - jag kommer att titta in titt som tätt (har lagt dig som favorit i min blogglista så jag inte missar ngt.. ;))

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej Emma!
    usch va tråkigt...kommer sakna dig ;)))
    kram susanne

    SvaraRadera
  9. Ingen fara vi finns kvar tills du är tillbaka. lovar!!
    Och så är det ju en olycka kommer aldrig ensam.
    Jag havererade min dator och tvättade ju mobilen i samma veva. Men men , det gick ju bra tillslut:)
    Jag kollar in ibland så ta den tid du behöver så hörs vi framöver<3
    Kramkram / Nettan
    ps, då kan du ju passa på att fota massor då du har extra tid ;)

    SvaraRadera
  10. Ja man blir nog beroende av bloggar !!!
    Men inte glömmer vi dej !
    Vi "ses"!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  11. Jodå, tittar in då och då och ser efter om du är på gång.

    SvaraRadera
  12. Så tråååååkigt när tekniken inte funkar som den ska!!! Självklart kommer vi inte glömma dig.:-)
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  13. Hoppas du snart är tillbaka! Kram Camilla

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...