söndag 10 juli 2011

Lavendelblom




Tänkte kika in som hastigast för att önska er alla en härlig söndag och bjuda er på lite lavendeldoft! Här kikar solen emellanåt fram mellan molnen, nyss såg regnet ut att hänga i luften men de mörka molnen verkar ha seglat iväg nå'n annanstans... Det tackar vi för!  =)

Om vårt seeeeega bredband tillåter kikar jag förbi er andra senare i dag. Vi har börjat titta på andra alternativ till detta katastrofala bredband, så snart hoppas jag kunna surfa i samma hastighet som tidigare!

Kram kram
post signature

4 kommentarer:

  1. Hej söta underbara Emma. Tack för dina varma ord, de behövdes igår. Du har så vackra bilder på bloggen. Jätteduktig. Här har det redan hunnit både åska och regna. Så det blir innepyssel idag. Ha nu en underbar söndag hjärtat ...

    Varma Kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Bara så himla vackra bilder bjuder du på .Ja du kan konsten att ta vackra bilder.Här regmaar det i dag så det blir att fixa inne.Ha en skön söndag.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Klart det blir 5 stjärnor till dig och tack för dina 5 stjärnor till mig!!
    Ha det gott!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hej min vän tog gumman sovmorgon,hihi ?
    Inte jag ;) Har varit ute och målat och målat, nu är jag helt slut. KAnske blir en sväng till i kväll med målarpenseln. Man vill ju komma framåt...
    Jag förstår din fustration över bredbandet inte kul.
    JAg har ett lite trögare i min egen dator och ett snabbt i familjens, så jag kan välja lite,hihi.
    Ha nu en skön fortsatt söndag<3 vi höres. tycks gå om varandra nu för tiden, hihi.
    Nu för tiden som om vi är ett gammalt srtävsamt par !!;)
    Kramkram / Tantnettan

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...