fredag 5 oktober 2012

Frivilligt misshandlad


Halloj!
Idag är jag alldeles öm i truten. Näää, har inte babblat för mycket - har varit hos tandhygienisten! Får varje gång höra att jag är lite slarvig, inga hål men tandsten... och den gör ju så förbaskat oooont att ta bort! Gnyr och får tårar i ögonen samtidigt som damen i munskydd rispar och slipar, det går kårar längs ryggraden när jag känner hur instrumenten skrapar mot tänderna, samma känsla som en skrikande krita mot svarta tavlan. 

Funderar på om det bor en liten sadist i varje tandhygienist och tandläkare... Finns det någon annan yrkesgrupp som gör folk så illa som just de?!  ;)

Varje gång jag går därifrån så LOVAR jag att jag ska skärpa mig. Men nu är jag trött på denna frivilliga misshandel, nu ska här inhandlas eltandborste! ;)

Keramikserien Biztro
  
Tuffa servettringar med budskap


Äntligen fredag - härligt! Önskar er alla en härlig fredag, hoppas ni har lika härligt höstväder som jag.
Kram kram


post signature

8 kommentarer:

  1. Hejsan min vän!

    Känslan när man går hem från tandläkaren/hygenisten är oslagbar! Man känner sig ju såå fräsch!

    Men besöket är sällan lika trevligt. Ryser när jag läser om skrapandet av tandsten... IIIIIILLLNIINGAR!

    Ha en fin kväll!
    kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Huuuua!! Inte kul med ont i munnen...men för en bra sak så...;)
    Ha en superfin helg!!
    Kramis Anetthe

    SvaraRadera
  3. Vackra saker du visar! Använd Plackers de tar mycket tandsten...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Uhhghhh uh va hemskt!!! Vet precis hur de känns o hur de låter. Vidrigt!!

    Ja en eltandborste är bra o ha.

    ha en skön fredagskväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Tandläkaren är ju ett nödvändigt ont... men skönt när det är gjort! Trevlig helg//kram maria

    SvaraRadera
  6. Hei:)hørtes ikke godt ut!!
    Ville bare innom og ønske deg en fin helg:)
    Så tøffe serviettringer:)Fine bilder:):)
    God klem fra Camilla:)

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en fantastisk helg, kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ja fy tandläkarn är nåt av det värsta jag vet, jag fick nästan rysningar när jag läste ditt inlägg... -men skönt att få det gjort!
    ha en mysig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...