lördag 19 februari 2011

Loppisfyndardag!


Lördagar är lika med loppisfyndardagar hemma hos mig! Nu var det längesen jag hittade något och egentligen skulle jag inte handla något i dag heller (hur många gånger har man sagt det?)...

Tre små godbitar var jag tvungen att ta med mig hem - en gullig tenn(?)skål på tassar till vårens narcisser, ett 4-liters syltkrus i glas och den sötaste lilla långbänken i dalablått. Långbänken får sälla sig till mina övriga projekt och ska så småningom bli vitmålad (tror jag), jag tänker mig den framför entrén i sommar med de vackraste sommarblommorna på. I glaskruset har jag klippt av en körsbärskvist som jag hoppas snart ska ge oss vackra vita blommor som en påminnelse om att våren faktiskt är på väg!
post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...