tisdag 8 februari 2011

Som ett brev på posten


  

Jag har blivit en sucker på att handla inredning på nätet - superenkelt (för att inte tala om sk*tkul)! Dessutom, vilken butik kan ha ett så stort utbud? Att betala frakt har jag inget emot, hade jag köpt samma saker inne i stan hade jag ju ändå fått betala för bensinen tur & retur och eftersom jag bor ute på vishan kommer jag inte undan billigt direkt...

Mina senaste fynd (nja, det beror ju på hur man ser på saken)ser ni på bilderna, inköpta hos House of Linnéa och Bloominghome (namnen länkar till butikerna), två av mina favoritbutiker på nätet! Har ni inte varit inne och kikat så gör det.

/Emma

En sak till - Bilderna är lånade från House of Linnéa och Bloominghome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...