tisdag 15 mars 2011

Sidbyte




Ja, det är lätt att vara efterklok. Efter att fettfläckarna på tapeten i köket vuxit till sig just där sjuåriga sonen brukar sitta och äta med sina yviga sjuåringsrörelser har han nu fått byta sida av bardisken till vardagsrummet (ja, jag förstår att det inte låter logiskt...). Jag hoppas att detta är ett klokt beslut i och med att väggen där är målad och avtorkbar men det återstår att se om favvo-fotöljerna strax bakom är prickiga av köttfärsås om ett tag...

Man får ta det som det är när man har en härlig unge som är både matglad och pratglad och dessutom gestikulerar vilt när han konverserar!  =0)

post signature

5 kommentarer:

  1. Ho HO...ja dessa små änglar. Klet både här och där. Ha en go dag, Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din vita drömmar men med mina tonårsbarn går det visst inte att leva i en vit värld det förbli vita drömmar thihi...

    Må så gottit i solen !

    kram wivi

    SvaraRadera
  3. Låter som ett klokt drag, har ju inga småbarn hemma längre så det är mest gamla labbe som drar in smutsen :) hoppas du njutit utav det fina vårvädret, kramen

    SvaraRadera
  4. Ja ja de små barnen... Men ett vackert hem har du... Krukan är ljuvlig !
    Ha en bra dag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Haha, hoppas att vardagsrummet klarar sig. :)

    Ha det gott!
    /Johanna

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...