lördag 5 mars 2011

Vacker utan spackel







Gamla fina trälådor kan jag inte få för många av, perfekt förvaring till röran på köksbänken! Jag tror att just den här lådan kommer från en gammal lanthandel och jag älskar att se att sakerna en gång varit använda, kolla bara på den nedslitna kanten på lådan. Många av mina loppisfynd målar jag vita men just den här lådan har jag inte hjärta att göra om , den är vacker precis som den är.

Har ni lika vackert vårväder som jag har i dag? Ut i vårsolen och ha en riktigt skön lördag!  
post signature
Blink blink ;0) - Jag har fått ett jättebra tips på mitt farmors-päls-makeover-projekt, kolla kommentaren i förra inlägget! Tack Sanne med bloggen Änglarnas hus!

3 kommentarer:

  1. Ljuvligt vackra flaskor och vackra foton... Njuter...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej Emma! Tack rara för din kommentar :) man blir alltid lika glad när man får veta att man inspirerar någon...
    Du har en väldigt fin blogg du med och angående lådan i inlägget så tycker jag att du har gjort helt rätt som inte målat den, jättefina bilder! ;)
    Nu ska jag kika vidare på din blogg.
    ha det gott! Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om att gamla trälådor är himla fint. :)
    Fina bilder du visar också!

    Ha det gott
    //Johanna

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...