fredag 8 april 2011

Because I'm worth it!



  
   



 Ledig fredag, i dag har jag skämt bort mig själv ordentligt med en liten shoppingrunda! Fru Mårbacka, olivträd och vit hortensia har fått flytta hem till oss och jag kunde inte motstå den söta förvaringskrukan från Greengate! Har ni sett att mina ärvda äggkoppar matchar perfekt?!  =0)  Jag ska försöka hålla mig till färgskalan blå-vitt i uterummet, riktigt sommarfräscht. För mig är det här den bästa tiden på året när man får fixa och göra fint inför sommaren! Har ni någon favorittid på året?

Ha en riktigt bra dag!

Kram kram 
post signature

6 kommentarer:

  1. Har ingen speciell årstid som jag tycker är bättre. Jag finner tjusningen i alla årstider. En härlig sommardag kan vara lika mysig som en ruskig höstdag ;)

    Diplomatiskt svar va? hihi

    kram
    helena

    SvaraRadera
  2. Åhh - Mårbacka är ju en fantastisk Pelargon, det går verkligen inte att komma ifrån - även om det finns väldigt många olika sorter så är det nog min absoluta favorit. Den vita. Jag har en övervintrad som har fått lite gröna blad men jag vet inte om den kommer att klara sig, så jag velar lite fram och tillbaka när det gäller sticklingar ifrån den. Fler av den är INTE fel, men jag vill ju heller inte att den ska dö. De är ju tåliga dock..

    För övrigt - du har en så inspirerande blogg, så mycket, mycket fint! Det är inte helt trist att sitta här och fara fram över ljust och vårigt, speciellt inte när man tror att huset ska ramla ihop av all blåst och regnet börjar smattra mot rutan.

    SvaraRadera
  3. Hej Emma
    Jättefint du gjort de :)
    Jag gillar nog också våren när man vet va man går emot ,,, sommar!!!
    Ha de så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. God eftermiddag :)
    jag älskar den här tiden men färska blommor och att precis som du fixa i uterummet. Och snart kan man fixa altaner och verandor.
    Du har alltid såå fina bilder, måste bara få säga det:)
    Jag håller på att lära mig.
    Och vad skönt att hör att du skämt bort dig idag !!
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  5. Den här tiden tycker jag bara så underbar.När man får börja fixa och greja i trädgården .Köpa blommor och göra fint.Underbara blommor som fick följa med dej hem idag.Ja du är ju bara så himla duktig med kameran.Underbara bilder♥Önskar dej en mysig kväll .Vår kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Jag gillar både vår, sommar och höst, men vintern går jag i ide och orkar ingenting, så nu mår jag bra igen när våren kommit.

    Fina bilder...Pelargonior är en underbar sommarblomma, man blir så glad av dem. Ha nu en fin helg. Kram Paula

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...