torsdag 16 juni 2011

Ny leksak


Ojoj, så allvarlig och seriös man kan vara då!  =)

Jodå, det gäller att skämma bort sig själv ibland! Det gick ju hur bra som helst hos tandläkaren i dag och då lovade jag att belöna mig själv... hade tänkt att gå på loppis... men så fick jag se att de hade rea på kameror! Som av en händelse! Så nu har en stor del av skatteåterbäringen gått åt. =) Nu ska jag ägna helgen åt att lära mig denna tekniska skapelse... får se hur det går!

Som en bonus bjuder jag på ett självporträtt i dag, var ju tvungen att testa kameran... Passade även på att photoshoppa lite, har man möjlighet att bli snyggare, så varför inte? *ler*
Ha en fin kväll, allesammans!
Kram kram
 post signature

12 kommentarer:

  1. Det gjorde du helt rätt i, nu är du fast i fototräsket, men där är bara roligt att sitta;)
    ha en trevlig helg.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Å, så kul för dig!
    Välkommen in i photoholicens värld!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  3. Va kul Emma....helt rätt att belöna dig själv!! Jättefin bild ;)
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. Så fin bild på dig! har oxå funderat på en riktig kamera så småningom...önskar dig en skön helg! hoppas sonen kryat på sig! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Härligt! Har också unnat mig saker idag... sommarrea, du vet :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till nya inköpet! Klart du var värd en sådan när du varit hos tandläkaren! Tur att det gick bra, hoppas de var snälla mot dig... =)
    Önskar dig en fin helg!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Helt rätt att du unnande dig en kamera!
    Vilken sort blev det?

    Ha en finfin fredag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej snygging. Du ser ju inte alls ut som en gumma. Jag tror all tant lurat mig lite, hihi.
    Jag som är lastgammal. kan inte lägga upp en bild på mig nu;) Hihi.
    Hann inte alls med att kolla bloggen igår, vilken dag. SÅ kul att se alla ta studenten, tårar och skratt.
    Men vi han med alla, det är jag glad för. Och vad vi åt !!
    Nu håller jag tummarna för dig idag. Förstår precis vad du menar,,, så typiskt att värken är mindre när man äntligen fått en tid. Men du ska se att du får bra hjälp:)
    Nu är jag såå trött och det ska bli skönt när arbetsdagen är över. Ska ju på spa i morgon :) yipppii!!
    JAg ska ta med datorn till jobbet idag och komma ikapp:) så vi hörs senare.
    Lycka till och kramelikram / Tantnettan

    SvaraRadera
  9. Wow så fin du är. Grattis till dig hjärtat de var ett bra beslut att ge dig själv den. Nu får vi massor av läckra bilder framöver eller hur..
    Sköntatt tandis gick bra, jaghar mitt kvar i Juli jag. Men är nog inte så teknisk att jag ens kan belöna mig med en kamera, hahaha. Får väl laga nåt hål istället. Ha de så gott nu och foto på...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Åhh en ny kamera...så KUL:))Snygg bild!!Visste ju inte hur du såg ut...Jag blir lite avis..vill också ha...men har nyligen köpt en ny laptop...kamera får vänta...nu kommer du säkert ta ännu finare bilder (hur nu det kan vara möjligt...)Ha en härlig helg!Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Åh ja, et nyt kamera... det ville jeg også gerne have.
    Og sikke en smuk kvinde, du fangede med det nye kamera :-)

    Hav en fornøjelig weekend

    SvaraRadera
  12. Grattis till din nya kamera... Ja det är så otroligt skoj att fota med systemkamera..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...