lördag 25 juni 2011

Award!

Jag har fått en jättefin award av söta Anne-Lie med bloggen Hemma hos Märtha, tusen tack, jag blir så glad!
Med utmärkelsen följer tre uppmaningar:
  • Ge den första du möter en bamsekram
  • Räkna upp tio saker du är bra på (svårt!)
  • Skicka utmärkelsen vidare till tre bloggare (ännu svårare!)
Bamsekramen fick min lille son W, en puss oxå!  ;)
Nu till min l0-saker-jag-är-bra-på-lista (utan inbördes ordning):
  1. Är snabb som en liten vessla på tangentbordet, jobbar som läkarsekreterare!  ;)
  2. Jag är bra på att ha roligt på jobbet, skrattar ofta tillsammans med mina jobbarkompisar!
  3. Jag är bra på att vara en gosig, kramig och pussig mamma/fru.
  4. Jag är bra på att uttrycka mina känslor. "Jag älskar dig", hörs ofta hemma hos oss.
  5. Ooootroligt bra på att shoppa!  =)
  6. Jag är bra på att passa tider, är en "tidspessimist" 
  7.  Jag är bra på att förnya gamla loppisfynd.
  8. Jag är bra på att lata mig! Hihi!
  9. Jag är bra på att klippa-klistra-pyssla.
  10. Jag är bra på att vara lyhörd och att känna in hur personer i min omgivning mår.
 Nu till den svåraste delen, att bara välja ut tre bloggare att skicka vidare till. Helst skulle jag vilja skicka till er alla men jag har valt de här tre vars fina bloggar förtjänar många fler läsare:


Kram på er, tjejer! Och du, Nettis-gummegumman, om jag bara kunde skulle du få en bamsekram irl! 

Nu hoppas jag att ni andra kikar in hos de här underbara bloggisarna! =)
Kram kram
post signature

10 kommentarer:

  1. Grattis vännen
    Den är du sååå värd .
    De va kul att läsa lite om dej hi hi hi
    Ha en toppenkväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Bär den med stolthet du är värd den.

    Kram
    Katha

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till din Award. den är du såååå
    värd du underbara. Kul att ösa om dig. Nu ska jag genast kika in på bloggarna du föreslagit. Ha de fortsatt bäst gumman ...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Herregud kan ju inte stava en s idag..Haha. Läsa ska de va inte ösa...Flåt

    SvaraRadera
  5. KRAAAMM EMMA du är ju bara för go!!<3<3<3<3
    Kom precis hem från skåne och hann bara plocka in väskorna så slänger jag mig på datorn,,,förstås.
    Och vilken kul överraskning jag får.
    Vilket kanonslut på midsommar. tusentusen TACK !!
    Jag förstår att det varit svår att välja, men jag är väldigt glad att jag fick vara med:)
    Vad gör jag nu ??? samma som du ? 10 bra saker och skickar vidare. Eller hur går det till. Jag är ju ganska ny i bloggvärlden och känner att jag har massor att lära, hihi, svårt för en gumma!!

    Puss och kram / Tantnettan

    SvaraRadera
  6. Gratulerer sååå masse. Det fortjener du:)
    Nydelige bilder i innleggene under:)
    Ønsker deg en god dag i morgen og nå en god natt:)
    Klem

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden, Emma, den är du väl värd! Kul att få läsa några rader om dig!
    Ska smita in och kika runt lite hos de andra bloggarna... =)
    Ha en härlig dag!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  8. Supergrattis till dig!Kul att läsa om dig.
    Ha en fortsatt fin helg
    kram Malin

    SvaraRadera
  9. Vad skoj! Att läsa om dej ! trevligt att få lära känna dej lite mer !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  10. Wow, vad glad jag blir, vad gulligt av dig<3
    Vad kul att du fick en award också, den är du verkligen värd!! Du har varit ett stort stöd för mig sen jag började blogga, guld värt;) Hur gör man nu? Precis som "Tant Nettan" ovan är jag ju alltför orutinerad för att begripa hur jag ska "gå vidare"... Hur delar man själv ut awarder sen?? Bamsekramar från mig!! / Fia
    (Sitter vid farsans dator på Öland, jobbar otroligt långsamt...Hoppas allt blev rätt nu:)))

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...