fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!




Solen tittar faktiskt fram mellan molnen ibland! Vågar man hoppas på en midsommar utan regn? Nej, det kanske är för mycket begärt, bäst att ta med sig stövlarna.

Har köpt en liten murgrönsviol till vår värdinna för kvällen. Den är så söt med sina yttepyttesmå blommor!

Nu önskar jag er alla en riktigt härlig midsommar! Jag hoppas att ni slipper för mycket regn i sillen och att ni tar det lugnt när ni hoppar groda runt midsommarstången, vi vill ju inte ha några brutna ben, eller hur?!?  ;)

Kram kram
post signature

7 kommentarer:

  1. Ja nu är jag verkligen bara nöjd att det inte regnar..vill ju sitta ute liiite iallafall!!

    Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarafton goaste bloggisvän!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  2. Så söt liten viol....här skiner solen än så länge ;)) Ta det lugnt runt stången själv min vän ;)) Ha en underbar dag kramar susanne

    SvaraRadera
  3. Hej gumman
    Vill bara in o önska en trevlig midsommar :)
    Jättesöt blomma du köpt åt vännen .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Heeej igen,
    kanske du tittar in innan du far;)
    Reser du till Linköping och jobb, eller vart? ;)?Jag var för några år sedan på fotbollscuppen i Vimmerby, jättekul;) Hade då en brudklädsel på lördagsmorgonen. Jag for över till Norrköping kl halv sex på morgonen för att klä bruden sedan for jag tillbaka till Vimmerby och matcherna, hihi, det var en lätt bit att köra. Vad gör man inte för sina kunder<3 Jag hann till och med med att stanna i Ikano huset och kolla runt.
    Ja vad synd att du måste lägga dina pengar på bensin, jag har tio minuter med bil till jobbet, 20 om man cyklar, men jag är inte man;)
    Kanske vi ska ses, och kanske några fler vill vara med, tänk vad mysigt:) Gubbensträdgård eller har ni något mysigt ställe, vet hur torget i vimmerby ser ut ;)
    Eller gamla Linköping?
    Vi får planera lite;)
    Ha nu en skön midsommar<3
    Tusen kramelikramar / TAntnettan

    SvaraRadera
  5. Här i norrköping skiner solen.Så hoppas på ett bra väder gör man ju.
    Ha nu en riktigt härlig Midsommar!!!
    Kram
    Katha

    SvaraRadera
  6. Vilka söta blommor, de blir nog värdinnan glad för! Önskar dig en underbar midsommar - och semester! Jag tjuvstartar min med en vecka nu också...häärligt!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  7. Så söt blomma, vem skulle inte vilja ha en sån. Jo du här åskar det fortfarande jag är Fjompen är helt slut. Ja mest han då kraken. Vatten överallt. Skulle nog behövt såna där vadarstövlar. Men guuu vad jag gnäller, fy. Ha nu den allra bästa midsommaren du underbara goa vän....

    Kramen Lisa

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...