onsdag 27 juli 2011

Plåster på såren



Hej goa vänner! I dag känns det litet motigt, ska berätta varför...

Jag var tydligen på fel allsång i går! Satt och diggade till Hoffmaestro på Skansen framför tv:n i går kväll, så bra... så långt allt frid och fröjd. När jag öppnade lokaltidningen på jobbet i dag, vad får jag se på förstasidan? Följande rubrik: Winnerbäck hemlig gäst på allsång i Kisa! Kan ni fatta vilken katastrof?!

Jag är ett stort Winnerbäck-fan (STORT!!!) och att få reda på att han har gjort sin enda sommarspelning bara 3 mil från mig gör mig nästan förtvivlad. Till saken hör att jag alltid går av bussen i Kisa och i går såg jag, ironiskt nog, skyltarna om allsången! Till min tröst tänker jag att ingen annan heller visste att han var där, han var ju som sagt "hemlig". För att strö salt i såren så var min jobbarkompis där, sånt vill man inte veta! Som tur är har hon semester så jag slipper höra hur bra det var... =) Arrrgh - det borde vara förbjudet med "hemliga gäster"!

För att trösta mig gick jag in i antikbutiken i Kisa på väg hem från jobbet i dag... och vad får jag se där? Jo, en liten gunghäst på hjul! Som jag har letat! Det finns kanske någon där uppe som vill få mig på lite bättre humör? =)

Ha en härlig sommarkväll, alla godingar.
Kram kram

post signature

16 kommentarer:

  1. Vilken söt gunghäst!
    Synd att du missade Winerbäck..

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Men vilken otur du har vännen :(
    Men tur att du gick in i affären för en sån tjusig häst va väl tröst nog hi hi de va den gulligaste jag sett hi hi
    Ha de så skönt i kväll
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Men vilken osis!! Fast gunghästen är supersöt:)
    Kanske kan jag trösta dig med att din tegelpanna är målad och ligger på tork, nu väntar den bara på att bli textad.
    Ha det bäst
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Usch så irriterande.... men vilken söt häst du hittade!!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  5. Vilke osis.Vad tråkigt.Men vilken fin häst du hittade.Ha en fortsatt fin kväll rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Heej vilken dag jag haft helt slut, inte för ens nu hinner jag sätta mig vid datorn,,, Är du där eller sover du, hihi
    Vad bra, det låter som vi är lika pirriga för morgondagen!!! Tänk om jag får hjärnsläpp och tunghäfta eller bara maler på som jag brukar... Ja ja det blir nog kanon, Jag kommer lite sunkig, hihi håller ju på och far land och riker runt inför den stoooora 18-årsdagen,,,Jag är klippt slut s jag behöver verkligen ett brake i morgon. OCh något stort och sött;)
    Sedan blit det hem och sätta upp partytält, mm.
    Härligt, jag bara varnar dig för 18-åringa tjejer, hihi
    Jag väntar och ser om du tittar in:)
    Kramkram vi ses i morgon, hihi

    SvaraRadera
  7. Hej åh.. Winnerbäck gillar jag me.. stackars dig att du bommade!! sånt kan man gräma sig länge på!Gunghästen så söt! Ha det gott kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Hej igen nu har jag skickat ett mail om precis samma du skrev i min blogg, hihi, snurrigt värre.
    Jag kommer klockan tre. Ska vi ses inne eller utanför, hihi vad pirrigt!!
    Kramkram <3

    SvaraRadera
  9. En dag som innehåller både otur och tur, alltså!

    Gunghästen är jättefin, passar nog bra ihop med den fina dockvagnen!

    Vi befinner oss i "uppkopplingsproblemland", försöker göra inlägg, men fotona tar en evighet att ladda ner...

    Hoppas ändå kunna visa något av allt vi upplever nu!

    Ha det fint, Emma!

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Så orättvist att du missade Winerbäck.
    Vilken fantastisk miljöbild med sötaste gunghästen!
    Ha det så gott!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  11. Å, NEJ - att missa Winnerbäck är ju närmaste en katastrof... En av mina gurun också! ÄÄÄlskar honom och hana fantastiska texter... Maken däremot är inte lika förtjust..

    För ett och ett halvt år sedan var vi på Winnerbäck-konsert i Gävle tillsammans med ett annat par. Vi hade sittplatser - vilket visade sig inte vara så bra -döm om min FÖRVÅNING när jag vänder mig mot maken för att dela den fantastiska stämningen med honom - och han SITTER OCH SOVER!!! HUR lyckas man med det!??????

    Gunghästen är kanooonfin!

    Paketet med grejjerna jag beställde från din bloppis kom igår, hoppas att jag får tid att åka in och hämta det idag.. Har ganska full agenda - men är ändå såååå nyfiken på grejjerna!

    Kramen Goa Du!

    SvaraRadera
  12. Vilka fina gamla leksaker du hittar! Har röstat på ditt hem i tävlingen Sveriges charmigaste hem!

    Ha en bra dag!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  13. Så retligt, just han och så nära!! Men trösthästen är väldigt fin, väldigt fin! Där gjorde du ett superfynd.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Nämen så det kunde bli !!! Gud så trist. Men ja du fick ju plåster på såren i alla fall. Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Men åhh vilken besvikelse!!!! Men en underbar gungstol blev du med ialla fall;) Kram J

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...